کد خبر: ۸۹۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴ 07 September 2020

 

فرمانده مرکز تخصص‌های دریایی نداجا رشت: نیروی راهبردی ارتش برای حفاظت از مرزهای جغرافیایی کشور آمادگی کامل دارد

گروه استان‌ها- فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت گفت: نیروی راهبردی دریایی ارتش برای حفظ کیان و مرزهای  جغرافیایی کشور آمادگی کامل دارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، امیر دریادار دوم مهدی شعبانزاده امروز در دیدار با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی‌فقیه در گیلان اظهار داشت: نیروی راهبردی دریایی برای حفظ کیان و مرزهای  جغرافیایی کشور آمادگی کامل دارد.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم(ع) رشت با بیان اینکه رسالت اصلی نیروی دریایی تربیت نیروهای مخلص است گفت: علاوه بر آموزش اصول علمی و نظامی، به تربیت و پرورش نیروهای مومن و ولایی نیز اهتمام داریم.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: رسالت اصلی نیروی دریایی، تربیت و تعلیم نیروهایی است که با استفاده از تعالیم دینی و اسلامی از کیان نظام اسلامی و خاک کشور دفاع کنند.

آیت‌الله رسول فلاحتی با اشاره به اینکه صیانت از آب‌های خلیج فارس، دریای خزر و دریای عمان در دستور کار نداجا است افزود: نیروی دریایی ارتش چه در سال‌های دفاع مقدس و چه در طول این سال‌ها همواره حافظ کشور بوده و هست و مردم ما قدردان تلاش شما هستند.

امام جمعه رشت اقتدار و صلابت جهانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: اقتدار و آمادگی نیروهای مسلح کشور به‌حدی است که کسی جرأت تعرض به خاک ما را ندارد.

وی افتخارآفرینی و موفقیت‌های نیروی دریایی را مدیون حمایت و همراهی خانواده‌های آنان دانست و گفت: این عزیزان در حفظ امنیت کشور ما سهم به‌سزایی دارند و باید بیش از این به آنها توجه شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار